Az októberi játék neve: Far Cry Primal
Megjelenés éve: 2016
A Far Cry Primal 12000 évvel ezelőtt játszódik. Fordulatos történetre nem kell számítani. Ez egy kőkorszak szimulátor, de annak nagyon jó. Ami a zenét illeti, szintén a játék témájából adódóan nagyzenekari hangzást senki ne keressen benne. Az aláfestő hangok felzaklató, nyugtalanító hangulatot teremtenek, amilyennek valószínűleg egy mai ember találná a kőkorszakot, ha egyszercsak belecsöppenne. Persze ha ennyiből állna a játék, akkor senkinek se lenne kedve hozzá, úgyhogy meseszerű elemeket is beleszőttek, amik nagyon ötletesek. Megszelídíthetünk vadállatokat, akik onnantól kezdve segítenek nekünk a harcokban. Oroszlánt simogatni, farkast husival etetni, kardfogú tigris vagy medve hátán vágtázni mind olyan élmény, ami miatt jól szórakoztam ebben a kőkorszakban. A gyönyörű, érintetlen tájon sétálni is kellemes, amikor már nem kell minden zörrenésre megrémülni, mert egy erős vadállat sétál mellettünk, aki megvéd. A legszórakoztatóbbak számomra azok a helyzetek voltak, amikor egy csoport ellenséges vadembert kellett legyőznöm az állatkáim segítségével. Hamar kiderült, hogy ha csak úgy berontok közéjük, akkor rövid úton laposra vernek a kőbunkóinkkal vagy tüzes nyilakat lőnek a hasamba, ami nem tesz jót. Helyette jobb, ha hősünkkel (aki ebben a helyzetben hősnek kevéssé nevezhető), elbújunk a bozótban, hívjuk a baglyunkat (mert hogy az is van), annak szemén keresztül megfigyeljük a magasból a terepet, onnan méhekkel töltött csomagokat dobálunk az ellenséges vademberekre és rájuk uszítjuk oroszlánunkat, farkasunkat vagy egyéb házi kedvencünket, aztán csak nézzük a műsort fentről a levegőből. :))
A Far Cry Primal nem egy Witcher 3 tökéletességű, fantáziadús küldetésekkel teleszőtt játék, viszont azt megemlítem, hogy nyelvészek kifejlesztettek csak ehhez a játékhoz egy kőkorszaki nyelvet, és minden szereplő a játékban azt beszéli, mi pedig feliratozva láthatjuk, hogy miről van szó. Az ilyen erőfeszítéseket pedig nagyon tudom értékelni. :)
Íme, az állatkáim és a nevük, amit adtam nekik. Sajnos nem lehet ténylegesen elnevezni és beírni a nevüket valahova a játékban, ettől függetlenül én így hívtam őket. :)
Megjelenés éve: 2016
A Far Cry Primal 12000 évvel ezelőtt játszódik. Fordulatos történetre nem kell számítani. Ez egy kőkorszak szimulátor, de annak nagyon jó. Ami a zenét illeti, szintén a játék témájából adódóan nagyzenekari hangzást senki ne keressen benne. Az aláfestő hangok felzaklató, nyugtalanító hangulatot teremtenek, amilyennek valószínűleg egy mai ember találná a kőkorszakot, ha egyszercsak belecsöppenne. Persze ha ennyiből állna a játék, akkor senkinek se lenne kedve hozzá, úgyhogy meseszerű elemeket is beleszőttek, amik nagyon ötletesek. Megszelídíthetünk vadállatokat, akik onnantól kezdve segítenek nekünk a harcokban. Oroszlánt simogatni, farkast husival etetni, kardfogú tigris vagy medve hátán vágtázni mind olyan élmény, ami miatt jól szórakoztam ebben a kőkorszakban. A gyönyörű, érintetlen tájon sétálni is kellemes, amikor már nem kell minden zörrenésre megrémülni, mert egy erős vadállat sétál mellettünk, aki megvéd. A legszórakoztatóbbak számomra azok a helyzetek voltak, amikor egy csoport ellenséges vadembert kellett legyőznöm az állatkáim segítségével. Hamar kiderült, hogy ha csak úgy berontok közéjük, akkor rövid úton laposra vernek a kőbunkóinkkal vagy tüzes nyilakat lőnek a hasamba, ami nem tesz jót. Helyette jobb, ha hősünkkel (aki ebben a helyzetben hősnek kevéssé nevezhető), elbújunk a bozótban, hívjuk a baglyunkat (mert hogy az is van), annak szemén keresztül megfigyeljük a magasból a terepet, onnan méhekkel töltött csomagokat dobálunk az ellenséges vademberekre és rájuk uszítjuk oroszlánunkat, farkasunkat vagy egyéb házi kedvencünket, aztán csak nézzük a műsort fentről a levegőből. :))
A Far Cry Primal nem egy Witcher 3 tökéletességű, fantáziadús küldetésekkel teleszőtt játék, viszont azt megemlítem, hogy nyelvészek kifejlesztettek csak ehhez a játékhoz egy kőkorszaki nyelvet, és minden szereplő a játékban azt beszéli, mi pedig feliratozva láthatjuk, hogy miről van szó. Az ilyen erőfeszítéseket pedig nagyon tudom értékelni. :)
Íme, az állatkáim és a nevük, amit adtam nekik. Sajnos nem lehet ténylegesen elnevezni és beírni a nevüket valahova a játékban, ettől függetlenül én így hívtam őket. :)
Cirmos, a fehér oroszlán
Kormos, a fekete oroszlán
Pötyi, a jaguár
Szuri (Szurok), a fekete jaguár
Fűszer, a barna farkas - Ez meg insider joke Jojóval, úgyhogy csak ő érti. :)
Mákostészta, a csíkos farkas
Málna, a véres fehér farkas
Fricska, a vadkutya
Sam, a bagoly - A "szemem", értitek. :)
Pötyi, a jaguár
Szuri (Szurok), a fekete jaguár
Penge, a kardfogú tigris
Véres Penge (Vépé), a kardfogú tigrisek királya
Geralt, a fehér farkas - Ezt csak az érti, aki a Witcherben járatos. :)
Fűszer, a barna farkas - Ez meg insider joke Jojóval, úgyhogy csak ő érti. :)
Mákostészta, a csíkos farkas
Málna, a véres fehér farkas
Fricska, a vadkutya
Bicska, a ritka vadkutya - Dorián ötlete volt ez a név, és nagyon tetszik!
Sam, a bagoly - A "szemem", értitek. :)
Balambér, a barna medve
Tihamér, a barlangi medve
Seb, a leharcolt óriás medve
Szimat, a borz
Lepke, a leopárd - Mert meglepi az ellenséget. :)