Idén is volt videojáték zene hangverseny, pontosan 9-én vasárnap este, és megint olyan sikere volt, hogy okkal remélhetjük, ezentúl évente lesz! Tervezek menni minden évben, ha lesz és módom lesz menni. :) (Idén sikerült kettesben Krisztával eljutnunk, Rikit apáira bízta arra az estére / éjjelre, bár amúgy itthon lett volna.)

Linkelek ide videókat a kedvenceimről, hogy könnyen megtalálhassam őket, ha megint hallgatni akarom. Krisztának is annyira tetszett, hogy valószínűleg ő is jönni fog máskor is, ha teheti. Néhány szám elhangzása után megkérdeztem, tetszik-e neki a koncert, mire azt mondta, hogy már az első szám alatt elbőgte magát, annyira tetszik neki! :) Megint hálás vagyok azoknak, akik csináltak felvételeket és még fel is töltötték YouTube-ra. Mi az 5. sorban ültünk, de nem videóztunk, mert úgy jobb nézni és hallgatni. De tényleg jó, hogy mások megosztják, amit felvettek, különben nem tudnám többet megnézni őket.

A kezdés tényleg erős volt:
Egy néző felvétele.
Eredeti.

A kezdéshez hasonlóan a finálé is erős volt! Ezen a felvételen megvan az utolsó három szám.

Az Assassin's Creed Black Flagről itt írtam először, aztán itt megint, amikor még egyszer végigjátszottam. Zenéje eredetiben. Élőben hallani ennek a fantasztikus zenekarnak az előadásában, Krisztával az oldalamon, életreszóló élmény volt! Ez az egyik kedvenc játékom, rengeteg csodás emlék fűződik hozzá, és amúgy Kriszta is végigjátszotta valamikor az elmúlt hat év alatt, mióta együtt vagyunk. Ez a kedvenc részem belőle. Itt hallható az elejétől.

Ennek a hosszú felvételnek a végén elég jó minőségben megvan a szólóénekesek, kórusok, táncosok, zenekar és egyéb szereplők bemutatása.

Felvétel egy nézőtől, aki valahol a bánatban hátul ült. De a hangzás onnan is tökéletes. :) Ezen a felvételen innen kezdődik a Skyrim zenéje az "angyali hangú" (ahogy a műsorvezető helyesen nevezte) Fellegi Anna előadásában, ami tavaly is az egyik legnagyobb siker volt. Amúgy nem sok ismétlés volt, de ezt nem is bántam, hogy hallhattam megint. :) Valaki feltette külön csak a legerősebb részét.

Ha már Fellegi Annánál tartunk, ez a dal az egyik kedvencem volt a koncert alatt, pedig a játékot nem is játszottam, de ahogy ő előadta élő zenére, hát attól csupa libabőrös lettem! Sajnos felvételt nem találtam róla.

Idén valamiért nem Hollerung bácsi vezényelt, ő egy kicsit hiányzott, bár semmi gond nem volt a karmesterrel, aki idén Guido Mancusi volt. Csak hát Hollerung bácsi mennyire cuki már! :) Ez egyébként egy profi felvétel a tavalyi koncerten a Tetris zenéjéről, többek közt ezzel reklámozták az idei koncertet, bár ez idén nem hangzott el. Szerencsésnek érzem magam, hogy én élőben hallhattam ezt is!

Ez is olyan játék zenéje, amit nem játszottam, de nagyon nagyot szólt élőben!