Ez az első bejegyzés a vadiúj laptopomról, akit MyLittleBaby-nek kereszteltem. :) Az első PC-m tudniillik My Baby volt, az ő utódja My New Baby, aki azóta is üzemel, ez a kis gépecske, akin most pötyögök, pedig az első saját laptopom.

Másik témám mára, hogy tegnap volt a céges karácsonyi buli, ahol nagyon jól éreztem magam! Budapest egyik legszebb épületében tartották, és mivel fel lehetett öltözni a helyhez illő korabeli ruhákba, én fel is öltöztem olyanba, mert szerintem jó móka, és máskor nem öltözhetek századfordulós ruhákba. :) Igen ám, de aztán a ruhához illő zene már nem volt, úgyhogy az evészet és a programok után visszavedlettem a saját ruhámba, hogy tudjak ugrálni. Nagyon jó volt minden, bár nem tökéletes, mert a zenék kb. egyharmada tetszett csak, úgyhogy 1 és 2 között hazaindultam.

Levetítették az accountok által készített videókat is, ahol ugyan nem nyertünk, de sebaj, akkor is a miénk volt a legviccesebb! Itt van a miénk.

A ruhámról nincs most nálam kép, a fejem viszont ilyen volt:


Helyszín:


Sokan meg se ismertek, mindenki mondta, hogy baromi jó az a ruha meg a sminkem is, valakit nagyon egy színésznőre emlékeztettem, akinek nem jutott eszébe a neve... :) Jó volt. :)