Ma reggel nyugodtan kialudtuk magunkat Jojóval (aka Mojszi, ez a két leggyakoribb neve mostanában), aztán ettünk, tisztálkodtunk, majd visszavittük a szombati bulira bérelt ruhámat a kölcsönzőbe. Úgy véltem, neki se árt ennyi kiruccanás, ezért magammal vittem, nem hagytam itthon apámmal.

Délután játszottunk és a karácsonyi készülődést is folytattam. Leszedtem a helyéről a porosodó "kari" feliratú dobozt, átnéztem, meg az égők működését ellenőriztem. Működnek! Úgyhogy azt nem kell venni. A talpakat is leszedtem az előszobaszekrény tetejéről, és holnap mindkettőt elcipeljük a favásárlás helyszínére, mert nem tudom, hogy melyik méret lesz jó.

Holnap még ezeket kell csinálni:

1. Favásárlás.
2. Kajavásárlás.
3. Utolsó ajándékok becsomagolása. (2 darab)

24-én díszítjük majd a fát, de csak másnap reggel ajándékozunk, mert Noé+Dodó akkor jönnek majd el hozzánk.

Ezt hallgatom éppen, mert még nem unom! :)