Nem írtam néhány napig, mert minden estére jutott valami tennivaló, amivel elment az idő. Hétfőn cipősdobozt csomagoltam, kedden tüntettem, szerdán este 7-ig dolgoztam, csütörtökön Mojszival a Westendbe zarándokoltunk új laptop ügyében, ma pedig - immár Noé társaságában - meg is szereztem az áhított laptopot! Boldog karácsonyt magamnak. :))

Tüntetni eddig háromszor mentem, először a netadó ellen október 28-án, aztán az egész bűnöző kormány ellen november 11-én, aztán most kedden szintén emiatt. Ezúttal Mojszi is velem jött, mert nagyon érdekelte, milyen egy tüntetés, és ügyesen viselkedett! Büszke voltam rá. :) Szinte végig gyalogolt is a lábán, csak egy kis szakaszon cipeltem a hátamon.

Noé holnap is dolgozik, és talán még vasárnap is, bár remélhetőleg akkor már nem kell. Most már közel sincs annyi megrendelés, mint egy hete, mondta, mivel az emberek rájöttek, hogy karácsony előtt úgysem érkezne már meg, amit most rendelnének.

Én legközelebb csak január 2-án megyek dolgozni!

A gyerkőcök az apáknál vannak együtt ezen a hétvégén, majd vasárnap este kapjuk őket vissza.