Kipróbáltam ma az Xbox Fitnesst és tök jóóóó! :) Vennem kell kis súlyzókat, mert azzal lenne az igazi, meg edzőszőnyeget, mert a könyököm szétmegy itt a szőnyegen. :) És akkor ezzel fogom kiegészíteni a heti egy TRX edzésemet! Heti egyszer jutok oda, ami nem sok, csak a semminél egy fokkal több. Tavaly kezdtem, de még nincs egy éve. Annak ellenére, hogy ilyen keveset járok, jobban megy, mint az elején, úgyhogy egyértelműen ér valamit. Az edzőktől azt hallom, hogy ahhoz képest, milyen keveset járok, jól megy. Amit én is érzek, és tudom, hogy a szerencsémmel magyarázható. Jó géneket örököltem, ennyi. A világ egyik leglustább embere vagyok igazából. Szóval az edzők mondják, hogy járjak többet, mert ha heti egytől ennyit fejlődtem... stb. De nem lehet, csak a munkahelyemen töltött idő vagy a Jojóért oviba menés rovására tudnék heti többször menni. Gondolkoztam, és eszembe jutott az Xbox Fitness. Noétól Live Gold tagságot kaptam karira, amivel több edzés ingyenesen elérhető. Ma kipróbáltam három tízperceset: felsőtest, alsótest, has. Nagyon jó kis edzések! Ha kétnaponta fél órát edzek még ezzel, az valamire biztos jó lesz.