Nagyon ritkán olvastam bármit is azok alatt az évek alatt, amíg itthonról dolgoztam, és amikor elkezdtem annál a cégnél dolgozni (2011 nov.), ahol most is vagyok, ez a helyzet továbbra sem változott. Itthon nem veszek elő könyvet vagy egyéb olvasnivalót, mert bőven van más szórakozás. Az iroda meg kezdetben közel volt ide, jóidőben rollerrel mentem és tíz perc alatt ott voltam, de a villamosút sem volt elég hosszú ahhoz, hogy érdemes legyen leülni. Aztán 2013 nyarán a cég fogta magát és egy vadiúj irodaházba költözött a Váci útra. Tíz metrómegálló... De csak azután, hogy villamossal odajutok a metróhoz. Azóta a NatGeo minden új számát kiolvasom az utolsó betűig. Mármint az eredeti, angol verziót, amit a szüleim már a születésem előtt is járattak. Abban szoktak lenni néha könyvajánlások vagy csak megemlítik, hogy egy cikk szerzője milyen könyv szerzője is egyúttal, és innen jöttek ötleteim arra, hogy mit olvassak még. :) Így találtam egy Marsos könyvet, amit itt említettem, és aztán az Amazonon az egyik könyv vezetett a másikhoz. Miután megvettem három könyvet fizikai valójában, rájöttem, hogy ez nem vezet semmi jóra, kell egy Kindle. Múlt hónapban vettem is egyet, aztán gondoltam, hogy akkor Neil deGrasse Tyson könyveket fogok olvasni. Igen ám, de hiába jó az új Cosmos sorozat, úgy tűnik, a pasas könyvei nem annyira jók, legalábbis az összesről lebeszélődtem, miután végigolvastam az Amazonon a véleményeket. Ez egyébként lehet, hogy hiba volt, nem kéne végigolvasni az összeset, de féltem a pénzem olyanra költeni, ami esetleg nem tetszik. Ez vezetett oda, hogy olyan könyveket kerestem, amik ingyen letölthetőek, de valószínűleg érdekesek lesznek nekem. Az első könyv, amit a kis kindlimen olvastam, az Annabeth's War. Nem egy nagy durranás, de azért aranyos volt és ingyenes. :) Ez lesz a következő ingyenes: The Ripple in Space-Time Már beleolvastam, és eddig tetszik, mivel úgy kezdődik, hogy "2445. május 30-a..." És engem rendkívül érdekel, hogy mi lesz 2445-ben, sőt még az is érdekel, hogy írók mit gondolnak arról, hogy mi lesz 2445-ben! Aztán megérkezett a januári NatGeo és abban találtam ezt: Infinite Progress: How the Internet and Technology Will End Ignorance, Disease, Poverty, Hunger and War Már megint végigolvastam a véleményeket, de erről nem beszélődtem le. :) Úgyhogy ez lesz az első e-könyv, amire pénzt fogok kiadni.