Sose láttam ezt a filmet, mert gyerek voltam, amikor bemutatták itthon, és a szüleim nem vittek moziba, így először akkor mentem, amikor már egyedül tudtam menni, vagyis a 90-es években. Most meg már nem hiszem, hogy türelmem lenne egy 25 éves filmhez, azért nem nézem meg, mégis tudom, hogy az idei évbe utaznak benne, mivel ezzel van tele a Facebook. Olvastam olyan cikkeket is, ahol leírják, hogy mit mutat a film 2015-ről és mi a különbség abban a valósághoz képest. Itt van egy részletes lista az elképzelt és valóságos helyzetről. Ez az egész úgy jutott eszembe, hogy megnéztem ma ezt a kiállítást, ahol a ma létező néhány legérdekesebb képalkotó technológiát mutatják be. Interaktív kiállítás, mindent ki lehet próbálni. :) Aminek a létezéséről itt szereztem tudomást, az a Layar. Más dolgokról hallottam már, csak eddig nem próbálhattam ki, de ki van állítva egy Xbox One a Kinecttel és a Sports Rivals játékkal is, amit mi itthon tavaly óta játszunk, de amúgy a világ egyik csodája, mint kiderült. :) Szerintem a valóságban sokkal érdekesebb dolgok léteznek, mint amit a filmben elképzeltek. Például az Oculus Rift, amit ma kipróbálhattam, és nem csodálkoznék, ha tíz éven belül ilyennel játszanánk itthon, a Kinect, az e-book olvasók, a 3D nyomtatás, az okostelefonok meg tabletek, amikkel a zsebünkben van az egész internet! Már eleve az internet, amitől az életünk sokkal könnyebb lett. Ezek olyan csodák, amik a régi embereknek (még gyermek önmagunknak is) elképzelhetetlenek voltak és szó szerint csodának hitték volna, ha látják. Eszükbe se jutottak, azért nincsenek a filmben, és ami engem illet, örülök, hogy ezek léteznek a hülye repülő autók meg gyorsan száradó kabátok helyett...