Folytatom az itt megkezdett "ingyen Kindle könyvek az Amazonon" témámat. :) Pontosabban nem biztos, hogy minden ingyenes még, amiket én ingyen töltöttem le, ez változik.

Elolvastam a The Ripple in Space-Time című művet, ami nem igazán tetszett végül, de azért annyira mégsem volt borzalmas, hogy ne fejezzem be. Az a bajom vele, hogy szinte nulla a leírás benne. A szereplőkről annyit lehet tudni, hogy: neme, kora, foglalkozása, mit csinál és mit mond éppen. És arról se tudtam meg semmit, hogy néznek ki a tárgyak, amiket használtak, milyen a környezet, a járművek, az épületek. Erről ennyit.

Ma reggel elkezdtem olvasni a Life, Inc. című könyvet. Ebbe mindjárt annyira belemerültem, hogy egy megállóval tovább mentem a metrón! Első jelenet: 2060-at írunk, egy 80 valahány éves bácsi az éjszaka közepén arra ébred, hogy nagyon szarul van és arra gondol, hogy valószínűleg aznap fog meghalni. Végre leírja az író, hogy milyen a szoba, mik vannak benne és a bácsi addigi életéről is megtudunk dolgokat. Hurrá. :) Azért is érdekes nekem, mert persze rögtön eszembe jutott, hogy ha még élni fogok 2060-ban, én is 81 éves leszek. Szóval most ezt olvasom a metrón munkába és onnan hazafelé menet.

Hogy mennyire tetszik egy könyv, azt azzal is lehet mérni, hogy itthon előveszem-e, vagyis képes-e legyőzni a gépet / telefont / xboxot. Az Annabeth's War-t olvastam a végén itthon is, mert érdekelt, hogy a legvégén történik-e végre valami igazán izgalmas... A The Ripple in Space-Time nem tudta ezt elérni nálam. A Life, Inc. szerintem igen, de majd meglátjuk. :)