Ma kihúzták egy fogamat. :( Életem első foghúzása volt, úgyhogy elnézést, ha nem kéne, de tragikusan fogtam fel. Most már jobb, de mikor meghallottam, hogy ez az ítélet, kis híján elsírtam magam, hazafelé már folytak a könnyeim, itthon meg bőgtem egy sort, hogy meggyászoljam a fogam. Aztán bementem dolgozni, mert arra nem jár betegszabi, ha az ember a saját vérét nyeli, ami a foga hűlt helyéről ömlik. Na jó, ez túlzás. Hamar elállt a vérzés. :)
A fog több napja fájt és rendkívül ronda is volt, úgyhogy nem kétlem, hogy ez volt a jó megoldás. Sajnos összességében sok baj van a vacak fogaimmal. Van egy megbízható és persze méregdrága magándokim is, úgyhogy most megvárom, amíg teljesen meggyógyul ez a seb a fog helyén és meglátom, mennyire zavar a foghiány, szóval hónapok múlva lehet elmegyek ahhoz a magándokihoz, hogy mennyi lenne egy implantátum és hogy lehet-e részletre. Eddig még mindent zsebből fizettem nekik, de most más dolgok fontosabbak, és nem menne zsebből több hónap múlva se.