Nem sokkal azután, hogy tegnap megbeszéltem valakivel egy randit, egy másik valaki rámírt ismerkedés céljából. Így van ez, néha hónapokig nem találkozok senkivel, aztán meg alig tudom levakarni magamról a nőket. :D A második valaki Bécsben él és már csak ebből kifolyólag is csak levelezni fogok vele, de egyébként se szoktam egyszerre több emberrel találkozgatni. A tegnap említett számtalan megismert lány / nő / csaj közül néhány emlékezetes esetet leírok, ha már ennél a témánál vagyunk. Volt egy nálam pár évvel fiatalabb lány, tehát korban tökéletes, akivel nagyon megtetszettünk egymásnak. Igen ám, de messze vidéken lakik, sok órát vonatoztam az egyetlen randink kedvéért! Gyönyörű kisvárosban él és egy rendkívül kellemes hétvégét töltöttünk együtt. De mint kiderült, soha nem lenne hajlandó ideköltözni, én meg soha nem lennék hajlandó odaköltözni, csak utóbbiról ő úgy gondolta, hogy egyszer majd megváltozik... Elmagyaráztam neki, hogy kizárt, és így lett vége. Ezt az esetet nagyon sajnáltam, mert okos és szép lány volt. :( Összejöttem egy nálam tíz évvel fiatalabb lánnyal is, holott nem szokásom nálam ennyivel fiatalabbakat megrontani, úgyhogy eszembe se jutna ráírni ennyi idősekre. De ő rámírt és mikor rámutattam, hogy tíz év van köztünk, csak annyit írt vissza, hogy "Na és, akkor várjak tíz évet és írjak megint? Semmi értelme se lenne, inkább levelezzünk!" Nem tiltakoztam tovább, mert szintén okos és szép és izgalmas lány volt. Vele egy hétig tartott a "szerelem", mire "elbizonytalanodott"... Igazából nem csodálkoztam ezen a kora miatt, de azért őt sirattam egy napig. Viszont nem bánom egyáltalán, hogy megismertem! Olyan randim is volt, amire úgy mentem el, hogy előtte fotót se cseréltünk, mert annyira jól megértettük egymást írásban, hogy mindenképpen találkozni akartam vele, nem is érdekelt, hogy néz ki! Megláttam és tökéletesen az esetem, szuperül elbeszélgettünk, nagyon kellemes este volt - gondoltam én. A randi végén kérdeztem, hogy szeretne-e még találkozni velem, mert én vele nagyon, mire ő: "Oké, de csak barátként tudlak elképzelni." PAFF! *pofáraesés* És még egy creepy eset volt, amikor néhány találkozó után egy csaj teljesen belémzúgott és bár alapból szimpi volt, én még egyáltalán nem éreztem azt, amit ő. Hiába mondtam neki, hogy nyugi, lassabban, barátkozzunk még egy kicsit... Mondta ugyan, hogy érti, de nem értette, hanem továbbra is küldözgette viberen a rózsás meg szívecskés matricákat és egész nap kérdezgette ugyanott, hogy "Merre jársz?", "Hogy telik a napod?", "Mit csinálsz éppen?"... "Dolgoznék bazmeg, ha hagynál..." - gondoltam sokadszorra, és mindig valami lerázósat írtam vissza. Végül visszavett a viber üzenetekból, találkoztunk újra, beszélgettünk és kezdtem megkedvelni... Erre! Másnap reggel képes volt azzal indítani viberen, hogy velem álmodott! CREEPY! :/ Itt részemről elég volt és ezt le is írtam neki világosan. Na, ennyi "kaland" volt említésre méltó. :)