Elmúlt az ősz és a tél és én csak 2 napig voltam betegszabin, nem kellett antibiotikum egyáltalán, nem volt lázam egy napig se, és összesen talán egy hétig köhécseltem! Ez hatalmas javulás az elmúlt évekhez képest! Tavasztól nyár végéig sose vagyok beteg, úgyhogy most már nem aggódok. És igen, a tavasz nekem ma kezdődik, mert attól válok immunissá a betegségekre, hogy meglátom a naptárban, hogy MÁRCIUS, függetlenül az épp aktuális hőmérséklettől vagy a csillagászati évszakváltásól. Hasonlóan, amikor meglátom azt, hogy SZEPTEMBER, azonnal fizikailag rosszul leszek a depressziótól... De ez szerencsére még messze van. :) Az elmúlt évek betegségszezonjait úgy töltöttem, hogy kéthetente két hétig voltam beteg, hónapokig köhögtem, 1-2 anitibio kúra is kellett, magas láz is rám tört néha. Jojó csak egy fokkal bírta jobban, mint én, neki mondjuk elég volt 1 antibio kúra és "csak" egy hónapig köhögött... Ebben a szezonban ő csak néhányat köhhentett meg tüsszentett és kész. És akkor most elárulom, mit szedünk most, amit a korábbi években nem. (Persze korábban is kísérleteztem megelőző módszerekkel, de mint írtam, egyik se vált be.) Jojó ezt szedi csak: BioCo Ovi Vitamin. 500 mg C-vitamin van benne, ami az ő méretéhez képest jó sok, meg csipkebogyó. Én, mint valami öregasszony, egy marék pirulával kezdem a napom: C-vitamin, B-vitaminok és egyebek, D-vitamin, magnézium és egy kiskanál lenmagolaj. Az idei rövid döglődésem előttig D-vitamint nem szedtem még. Talán így jövőre már egyáltalán nem leszek beteg? De jó lenne! Így a tavasz beköszöntével el fogom hagyni a D-vitamint meg a hajvitamint és felére csökkentem a C-vitamint. A magnézium meg az olaj marad, mert azokat nem megbetegedés ellen szedem, hasznosak amúgy is. Mióta elég magnéziumot eszek, sose vagyok fáradt, az olajat meg Noé ajánlotta, mert neki nagyon bevált. Több más előnyös hatása mellett az ember képe mindig fiatal és üde tőle! :)