Még tart a tavaszi szünet, de már csak a holnapi nap maradt belőle. Csütörtökön kezdődött, aznapra Noé vett ki szabit, itt vigyázott a gyerekekre, utána az apák vetették be magukat ma estig, mert hétvégén úgyis ott lettek volna, majd pedig holnap én őrzöm őket. Az évek alatt egyre jobban belejöttünk a különféle bölcsi- és óvodaszünetek lefedésébe így négyen, bár a négy-öt hetes nyári szünetek megoldása a mai napig komoly logisztikai feladat. És hogy mi lesz, amikor Jojó még kicsi de már iskolás és kicsapják egész nyárra, azt továbbra sem tudom. Majd 2016 nyarán kiderül...

A húsvét érdekében annyit tettem, hogy elrejtettem a nappaliban finomságokat, és mikor hazajöttek a gyerekek, mondtam, hogy itt is járt a nyuszi és lehet keresgélni! Boldogan keresgéltek, pár dolgot találtak is, de nem sokat. Persze direkt jól eldugtam az ajándékokat, viszont felírtam egy lapra csupa nagybetűkkel, hogy miket rejtettem el és hol, hogy Jojót olvasásra buzdítsam. Ahogy reméltem, imádta ezt a feladatot. :) Persze csak rövid címszavakban írtam, pl. így: "2 TOJÁS, FIÓK, KÉK DOBOZ" Jojó villámgyorsan elolvasta a rövid szavakat, a hosszabbakkal pedig Dodó segített neki úgy, hogy miután Jojó kiolvasta a felét, Dodó kitalálta a másik felét.

Mikor jóéjtpuszikat adtam nekik, észrevettem, hogy Jojó haja illatozik. Kérdeztem, hogy ki locsolta meg és Dodó büszkén mondta, hogy ő. :) Kérdeztem, mit kapott cserébe Jojótól és kiderült, hogy puszit. :) Jojó aztán mondta, hogy de engem meg Noét is meg kell még locsolnia Dodónak, mire mondtam, hogy nem szükséges, mi nem szeretjük, ha minket bárki meglocsol, de örülök, hogy ők locsolkodtak. Ebben megnyugodtak és szépen elaludtak. Kis vackok... <3