Jojó elballagott ma az oviból... Most biztos meg kéne rendülnöm, de szerintem az majd holnap lesz, amikor az első iskolai szülőin elmondják, hogy mennyibe fognak kerülni a tankönyvei. :D

Az ovis ballagás helyszíne rendhagyó volt, a Kopaszi gátra mentünk ki, ahol a gyerekek előadták magukat, aztán közösen játszottunk, piknikeztünk és megajándékoztuk az óvónéniket. Az ötlet jó volt, az időjárás azonban nem kedvezett, mert nagyon szeles, borongós és hűvös időben kellett fagyoskodnunk. Na jó, amíg körjátékokat játszottunk és fogócskáztunk, addig nem fáztunk. :)

A képen nem látszik, hogy szélvihar van és hideg, de az van.
A gyerekek elbújtak. :)
Jojó: "Azért akarok iskolába menni, hogy tudjak olvasni a testvéremnek,
és anyukámnak ne kelljen." Nézők: *awwww*
A Maci csoport
Libás-farkasos játék
Fáradt evészet
Ezt is el kell újságolnom! Ma felfedeztük, hogy Jojó belenőtt a nagy rollerbe, ha tövig lenyomjuk a kormányt! Mivel két rollerünk van összesen, ezentúl az egyikkel jöhet ő, a másikkal meg én, és úgy járhatjuk be a várost! Ő most még a futóbiciklijével jött, de azt bizony kinőtte. Hát, így megnőtt az én kicsi lányom... *szüpp* <- Ez vicc, soha nem fogok azon keseregeni, hogy növekszik. :))

És még egy újságolni való: A bokám megnyomorítása óta ma rollereztem először (azzal mentem a Kopaszi gátig és vissza), és nem fájt a lábam közben! Végre! Még mindig fáj egy bizonyos szögben, de rollerezés közben nem fájt, sőt, kicsit ugráltam is a körjátékok közben, és akkor se fájt! *boldog*

(Note to self: Vagy egy fényképezőgépet kell vennem végre - előzőt a Balatonban eláztattam -, vagy egy olyan telefont, ami normális képeket csinál.)