JAJNEKEM!!!! Nightwish koncerten voltam ma! Mindjárt éjfél, de ezt most kell leírni, amíg még friss az élmény és fel vagyok pörögve! Iszonyatjó bulit csináltak! Ja, Robi haverommal mentem, ő volt a húgom barátja, amikor a Nightwisht megismertem rajtuk keresztül. Nagyon jó helyünk volt, az őrjöngés közepében, közel a színpadhoz. Őrjöngtünk, ugráltunk, csápoltunk... aztán mikor megszólalt a Sleeping Sun, meg se próbáltam nem bőgni. :,) Bőgtem és jó volt, Robi támogatott. :) Aztán folytattuk az őrjöngést.

Ha megint jönnek Budapestre, szerintem megint fogok menni megnézni / meghallgatni őket! Ezt a legújabb albumot überelni nehéz lenne, de a régi dalok közt is annyi jó van, hogy ha bármikor ezeket vegyítik, abból csak egy olyan tökéletes koncert lehet, mint a mai! Boldog vagyok, hogy ott lehettem! <3333

Az új énekesnő, Floor, a koncert után ezt írta rólunk Instagramon. :)))))


Előtte kicsit városnéztek. :)


A NW előtt a Sorronia nevű magyar együttes lépett fel, és ők is nagyon jók! Egyetértettünk Robival, hogy nagy jövőjük lehet még. :)