Hát kérem itt az utolsó hónap, hogy beszerezzünk mindent a sulikezdésre, úgyhogy bejártuk tegnap a várost és ez lett az eredmény:


Kell még: gyurma, zsírkréta, némi ruházat, úgymint ünneplő és tornacucc, meg a betűkészlet, amit egy bizonyos könyvesboltban lehet csak megvenni és oda valamikor el kell még zarándokolnom. Ja, meg IKEÁ-ba (passz, hogy kell ezt helyesen írni, talán majd Jojó megtanulja a suliban), mert a matekcuccokhoz kell egy speckó doboz, amit ott lehet kapni. Továbbá kell még Jojó asztala alá egy lábtartó, abból is ott néztem ki egyet, és egy derékpárnát is akarok neki szerezni a székére - az nincs az IKEÁ-ban - hogy ne nyomorodjon meg úgy, ahogy a legtöbb sulikezdő megnyomorodik egy-két év után. De azért az internet megint jelentősen megkönnyítette a dolgomat. Először is, amit lehetett, azt iderendeltem a paradicsommal, hagymával és társaival együtt a Tescóból. :) Továbbá komoly kutatómunkát végeztem arról, hogy milyen márkájú ceruzát, ragasztót, radírt, stb. érdemes venni, ami nem vacak. Ezért nem vettem még gyurmát és zsírkrétát, mert még kerestem az igazit, de most már döntésre jutottam. Szerintem kész leszek időben. :)