Jojóka update: ÚSZIK! Mint egy kis sellő! :) Ezt a videót az apája küldte ma viberen. Nyaralnak még, már másodszor idén (irigylem azt a két gyereket!) négyesben, a két apa, Jojó+Dodó.

Vasárnap jönnek haza. Utána Jojó még 5 azaz öt napig ovis lesz, és utána többé már nem! Aztán 31-én hétfőn angol ünnep lesz, nekem munkaszünet, akkor pihenünk, aztán 1-jén kedden évnyitó! Aznapra is kivettem egy szabit, hogy Jojóval lehessek.

Akkor csak délelőtt lesz három osztályfőnöki óra, utána ajánlott értük menni, bár már aznap is van ügyelet estig. Másnaptól mélyvíz (hogy az úszásnál maradjak), reggel beviszem megint a suliba és ott lesz végig, azaz 5 utánig. Sajnos baromi messze van a munkahelyem onnan, ahol amúgy az életünket éljük, szóval 5 után érek csak oda, ha normálisan kitöltöm a munkaidőmet. Este 6-ig van a suliban ügyelet, de ha nem muszáj, nem szeretném kihasználni.

Bár aztán úgyis kezdődnek majd a különórák is nemsokára, akkor többet fogok lógni munkából, hogy Jojóért elmehessek kb. 4-re, hogy vihessem, ahova kell. Lesz neki rajz, street dance és programozás különórája a terveim szerint. Már megtaláltam mindre a lehetőséget, de majd máskor írok részleteket. Kiderül, hogy bírni fogja-e mindezt energiával, én meg pénzzel... Jó lenne, mert akkor hatalmas lehetőségek nyílnak majd meg előtte az életben, ebben biztos vagyok.

Ami az úszást illeti, örülök, hogy az apjáék megtanították - vagy magától megtanulta, mert annyit dobták medencébe az elmúlt években, nem tudom :) - mert így egyszer talán mehetek majd vele együtt Balatonátúszni! Mióta megszületett, csak egyszer sikerült átúsznom a Balatont, mert a többi évben őt kellett felügyelnem. Bocsánat, nem igaz, az egyik évben ráértem volna, de lekéstem a rajtot... Az az én bénaságom volt.

Lényeg, hogy Jojó megtanult úszni, a víz alatt legalábbis biztosan, úgyhogy már csak a levegővételt kell megtanulnia, és akkor majd át tudja úszni az egész Balatont. Nem olyan nehéz az. :)