Ma Robi volt itt és megbeszéltük az élet nagy dolgait. Nagyon szeretek vele beszélgetni. Pizzát is rendeltünk, azt ebédeltük, aztán pont kávézáson kezdtünk gondolkodni, amikor Noé jelentkezett, hogy hoz szülinapi torta maradékot. :D Nem ellenkeztünk! Igazából azért keresett, mert soppingolni akart, de ő is jóban van Robival és úgyis régen találkoztak, úgyhogy idejött és onnantól hármasban beszélgettünk estig. Akkor már nem az élet nagy dolgairól, hanem leginkább videojátékokról. :) Robinak aztán mennie kellett, de holnap is találkozunk. Noéval akkor mentünk vásárolgatni, de rájött, hogy muszáj lesz Dodót is elhoznia ehhez. Nem mert neki venni látatlanban semmit. Úgyhogy majd jönnek két hét múlva. Én meg kaptam iskolakezdési támogatást a munkahelyemtől, de ilyen hülye erzsi utalvány formátumban, amit persze nem lehet akárhol elhasználni, úgyhogy felmértem a kínálatot a deichmannban, mert ott pl. elfogadják. Kéne Jojónak 3 pár cipő még a jelenlegi méretében, ami 28-as kezd lenni: benti váltócipő (suliban is kérnek ilyet), ünneplős cipő, és egy magasszárú sportcipő a tánchoz. Persze én se vettem semmit, Jojó mindenképpen kell a próbáláshoz. Úgyhogy most végülis csak nézelődtünk, aztán visszajöttünk, Noé vette a cókmókját és hazaindult.
Most pedig építenem kell a simjeimnek egy új házat. :)