Pár hete egy gyerekprogramokat ajánló magazinban olvastam arról, hogy létezik Buborékfújó Nap. Ma gyerekmentes vagyok még, de szerencsére Robi is kapható ilyesmi programokra, ezért vele mentem, és jobb híján idegen gyerekeknek fújkáltuk a buborékokat. :) Egyébként így nézett ki az esemény:



Egy csomó ember a margitszigeti nagyréten buborékokat fújkált. Mindenféle méretű buborék volt. Legtöbben - mi is - hagyományos kicsi flakonos bubifújóval érkeztek, de sokan vittek órásbuborékot gyártó játékokat, mint amilyen ez. (Ez tényleg óriási móka, Jojóval próbáltam már ilyet régebben és nagyon tetszett mindkettőnknek.) És aztán voltak ott egészen profik is, akik botokból és zsinórokból házilag eszkábált eszközökkel akkora buborékokat gyártottak, amibe egy kisebb gyerek is belefért volna! Jó ötlet ez a bubifújó nap szerintem. A buborékfújókat árusító üzleteknek is jó, meg a résztvevők kedvének is jót tesz. :)