Szeretnék egy olyan telefont, ami szép képeket csinál és nem panaszkodik állandóan, hogy ő tele van, unlike a céges HTC-m, amit most használok. Szeretnék venni egyet év végén, ha megint olyan szerencsés 0%-os THM-es hitelt találok egy jó telefonra, mint amilyet a szuper laptopomra találtam tavaly év végén. Az 200 ezerbe került, 10 hónapig fizetgetem, aminek októberben vége. Természetesen a Samsung Galaxy S6 edge-be vagyok beleesve. Elgondolkodtató ennek a cikknek a címe, hát elolvastam, de a tanulság számomra annyi maradt, hogy aki igazán szépséges telefont akar jelenleg, az kénytelen lesz S6 edge-et venni. Úgyhogy még nem tudom mi lesz, várom a karácsonyt és az akkor esedékes nagy 0% feliratokat a Media Marktok környékén. :) Addig is nemrég bementem az Allee-ban lévő Samsung márkaboltba, csak hogy a kezembe vehessem ezt a kis csodát. :) Mehe.