Jojó és legjobb barátnője, Bogi életében nagy nap volt a péntek, ugyanis először csaptak ottalvós bulit! Pontosabban ittalvós buli volt, mert mi hívtuk meg Bogit. Még hétközben találtuk ki, hogy most hétvégén is találkozhatnak, hiszen Jojó éppen nem az apjánál van és más tervünk se volt, de aztán Noémi meghívott minket oda hozzájuk. Úgyhogy utána erre változott a terv, hogy Bogi jöjjön át pénteken suli után, aludjon nálunk, és majd szombat délelőtt hazakísérjük. (Egy háztömbben lakunk.) Bogi szó szerint ugrált örömében, amikor elmondtam neki ezt a tervet a suliban és az anyukáját se volt nehéz meggyőzni, hogy adja kölcsön a kisleányát egy estére. :D Minden jól ment, xboxoztak, rajzoltak, táncoltak, aztán nagy habfürdőt csináltam nekik, aztán meséket is olvastam nekik. Reggel még egy kicsit játszottak, amíg összeszedtem a cuccokat, amikkel mentünk Noémiékhez. Szerintem máskor is be fogok vállalni ilyesmit, hiszen a kis barátnőknek nagy élmény volt, nekem meg nem is volt túl fárasztó. Oké, a fürdőszoba persze úszott, miután megfürödtek, de sebaj, legalább felmostam. :) Úgyis pont előtte porszívóztam fel, csak a felmosáshoz már lusta voltam, így legalább az is megtörtént. :) És nem is vesztek össze egyszer se a kislányok, ennek is örültem. Mondjuk alapból is 100-as hangerőn kommunikálnak egymással valamiért. :)



Szombat délelőtt aztán a Pilisbe buszoztunk. Megebédeltünk, Dodóra Noé ünneplőt húzott, majd mentünk a szüret alkalmából tartott falunapra, ahol Dodónak jelenése volt az ovis csoportjával.

Dodó ovijában

Huszárok

Jojó mint virág

Dodó csoportja

Dodó csoportjának előadása: Dodóka a "november". :) Akkor született. Hogy véletlen jutott rá ez a hónap, vagy így tervezték, azt nem tudom.



A szüreti felvonulás után fagyizni mentünk, aztán haza, ahol én meg Noé elgombásodott agyú zombikat gyilkoltunk az ő szobájában, míg a gyerekek Dodó szobájában játszadoztak. Családi idill... :D Vasárnap délelőtt a gyerekek telepedtek a playstationre, később szerencsére jobb idő lett, és akkor tudtak hintázni a kertben. Utána sétálni mentünk, pontosabban a gyerekek biciklivel jöttek. Nézelődtünk és fotóztunk a temetőben is.



"Örülök" az ősznek :D


Hétvégénk hangulatát ezúttal többek közt az alábbi jó kis zenék határozták meg. :)







Az utolsó nem új, hanem régi-régi nagy kedvencünk!

Este aztán hazajöttünk Mojszival és holnap indul egy újabb feszített tempójú iskolahét. :) Hajrá minden kis elsősnek!