Több mint öt éve festem szőkére a hajam és mostanra meguntam. A nyári NW koncert óta meg szerelmes vagyok Floor Jansenbe és elég sok képet nézegettem róla, azok közt találtam ezt. Hát el is határoztam, hogy nekem ilyen haj KELL! :) Mivel egyedülálló anyaként elég nehéz eljutni fodrászhoz, ez végül csak tegnap sikerült.


"Tök jó darkos lettél!" - mondá Robi, mikor meglátott tegnap így. :D Hát nagyon boldog vagyok az új "darkos" külsőmmel, de tényleg mióta megláttam magam a fodrásznál a mosás után ilyen sötét hajjal, csak vigyorgok magamban. Úgy érzem, megfiatalodtam, hiszen fiatalabb koromban volt sötét utoljára. A képet Floorról a fodrásznak is mutattam, azt mondta, az melírozva van, de azt tudja csinálni, hogy megtart a szőkéből kis részeket, és mondtam, hogy oké. Így lett ilyen. Szerintem most néhány évig ez lesz. :))