Több mint tíz éve vettem egy domaint és hozzá tárhelyem is van a freeweben. Évente több ezret fizetek azóta is, csak hogy a régi blogomban működjenek a linkek és megjelenjenek a képek és enyém legyen az a domain név. Rájöttem, hogy ezt nem akarom már, úgyhogy eldöntöttem, hogy átmenekítem ide a képeket és azokat az oldalakat, amik kellenek (jó receptek és a két gyerek lapjai). A többi oldal tartalmát elteszem, de nem teszem vissza a netre. A domain nevet mondjuk kicsit sajnálni fogom, de unok fizetni érte, miközben arról már fogalmam sincs, hogyan lehetne megváltoztatni az oda irányított weboldalakat. Egyszer majd lehet, hogy veszek megint egy domaint, ha kicsit kitanulom, hogyan kell manapság weboldalakat gyártani, mert tuti, hogy nem úgy, ahogy a 2000-res években. :D És még az is lehet, hogy ugyanazt a domaint veszem majd, ha addig más el nem veszi. Ha meg elveszi, akkor kitalálok egy újat, ami legalább olyan izgi feladat lesz, mint mikor a gyerekeinket kellett elnevezni. :) Itt vannak a régi képek - fényképek és egyéb érdekességek - mínusz azok, ahol Noé látszik. Itt vannak a receptek, amiket meg akartam őrizni. Jojó oldala. Dodó oldala mínusz Noé pocakfotói. :)