Biztos nem vagyok egyedül azzal a felfedezéssel, hogy a legtöbb zeneszám három téma köré csoportosítható: 1. Szerelmes vagyok, jaj de jó, boldogság van! 2. Elhagytak, végem van, meg akarok halni! 3. Elhagytál? Te bajod! Fordulj föl, nekem csak jobb így!
És a harmadik témájú számok mindig a legjobbak! Ez is tény, leghíresebb képviselője ennek a típusú zenének ugyebár az I Will Survive.
Namármost a világ másik nagy igazsága, hogy a H&M-ben mindig jó zene szól. :) Utoljára múlt szombaton fedeztem fel magamnak egy zenét ott. (Hangya fedőnevű barátnőmmel jártam arra, éppen alaposan kihasználtuk a Glamour-napokat.) Megjegyeztem a szövegét, és itthon megkerestem. Elküldtem Noénak, mert mindig megosztjuk egymással, ha új zenét hallunk, és úgy gondoljuk, a másiknak is tetszhet. Az ő ítélete ezúttal: "egész jó :)" Jojónak is mutattam, ő azonnal táncra perdült tőle. :) Ez is a 3. kategóriát erősíti! Itt van. És a kommentekből ítélve csak a H&M terjeszti. :D