Jojónak őszi szünete van ezen a héten, úgyhogy kivettem én is az egész hetet szabinak meg még jövő hét hétfőt és keddet is, mert miért ne. 23-án persze dolgoztam, úgyhogy azután kezdődött az én őszi szünetem. :) Jojó tegnap estig az apjánál volt és ő szórakoztatta - pl. voltak a Csodák Palotájában, azt látom, ugyanis Jojó még mindig nem volt hajlandó megválni az ott kapott karszalagjától - meg hordta a különórákra, aztán tegnap visszakaptam. Ma áthívtuk Bogit és megfőztem nekik ezt az Anya találmányú levest. Nagyon fincsa lett! Jojó egész pontosan azt mondta róla, hogy "Nna, ez aztán az igazi étel!", bár valószínűleg csak a vegetából származó ízfokozó beszélt belőle. :D Holnap délután a Planetáriumba megyünk, ahova Jojó egyik osztálytársának apukája szervezett látogatást és közhírré tette a Facebookon, hogy aki akar, jöjjön. Megyünk és Bogiék is, úgyhogy megint találkozhat a két kis barátnő. :) Pénteken ha egy mód van rá sehova se megyünk, hanem délután jön majd Noé+Dodó. Utóbbi hat éves lesz jövő héten! :) Ennek örömére szombaton meglepjük egy játszóházi nappal, ide fogunk menni. Már jártunk ott régebben és nagyon bevált, az Elevenparkkal ellentétben felnőtteknek ingyenes, viszont itt is korlátlan ideig lehet benn játszani (gyerekeknek) és lebzselni (felnőtteknek). Van kaja, pia, és lebzselőhelyek is bőven. Vasárnap még nem tudom, mit csinálunk, de gondolom itthon játszunk. Dodóka persze kap majd ajit és torta helyett azt a szokásunkat fogjuk követni, hogy 4 sütikét ellátunk gyertyákkal, az ünnepelt elfújja őket és mindenki megeheti a sütijét. Nemrég nyílt az Alleeban egy cupcake árus, annak a portékáját tervezem megkóstolni. :)