Egy kis szabadság jön most nekem, de nem olyan hosszú, hogy kitartson jövőig. Hétfőn, kedden és szerdán leszek szabadságon, aztán egy szem napra bemegyek dolgozni 24-én, mert az mifelénk a munkahelyünkön nem lebzselőnap ám. :) Jojónak persze iskolaszünet van most jövőig. Aztán dolgozni fogok még 29-én, 30-án és 31-én is.

Ma délelőtt volt Jojó idei utolsó programozás órája, ami ezúttal nyílt óra volt, be lehetett menni megnézni, hogy mi tudnak már, és hogyan zajlik egy óra. Jelenleg LEGO Education készletekkel tanulnak, építenek kis mozgó állatokat vagy járműveket, amiket USB-vel összekötnek a laptopjukkal és utasításokat adnak nekik. Ezután jön majd a Scratch, és négy félév elvégzése után, ha folytatja, akkor Java progamozást fog tanulni harmadikosként. Majd ez még kiderül, hogy ez lesz-e. Azt remélem, hogy egyre több hasonló iskola és tanfolyam jelenik meg, hogy lehessen válogatni, mert nem biztos, hogy a Java programozás lenne a leghasznosabb neki abban a korban. Majd még nézelődök meg gondolkodok ezen, de az biztos, hogy jelenleg sokat tanul ezen a tanfolyamon és jól érzi ott magát.

A programozás óra után elmentünk felszedni Jojó vadiúj jégkoriját, amit neten rendeltem neki. Évek óta jár korizni, mert az ovi is vitte őket, meg most a suli is, de eddig nem vettem neki korit, mert mindig azt mondta, hogy utálja. Ez mostanra változott meg, talán azért, mert most már jól megy neki, és most először mondta, hogy szereti és menjünk együtt is korizni. Így hát vettem neki egy korit, és kedden tervezzük felavatni.

Ma délután hazajöttünk koristul, mert vártuk a Tesco szállítmányt, valamint Noét és Dodót. Noé hivatása ugyebár, hogy karácsonykor mindenkinek jusson LEGO, emiatt decemberben heti hat napon át dolgozik, sőt, ezen az utolsó karácsony előtti héten hét napot. Hétvégén korábban végez ugyan, mint egy átlagos munkanapon, de akkor is... Szegény. Ma munka után összeszedte Dodót, akire addig az apák vigyáztak, aztán jöttek ide. Most egyébként késő este van, a gyerekek már alszanak, miután meghallgatták az esti mesémet, Noé pedig még előttük bealudt. Ez mindig így van, a mesélés az én feladatom. Noé meg fél 6-kor kel holnap. :/ Dolga végeztével majd visszajön ide, és utána négyen megyünk Jojó táncbemutatójára! Arra már nagyon kíváncsi vagyok. :)