Néhány történés:

Dodóka eltöre a lábát. :( Lepottyant azon a meredek lépcsőn, ami a házukban van. Pár napja történt ez, már nem is fáj neki, és óvatosan lépked is rajta. Be se gipszelték, mert nem mozdult el a helyéről, és a gyerekcsont hamar összeforr. Reméljük, nem lesz gond tényleg! Tegnap meglátogattam őt és a zanyját abban a bizonyos pilisi községben, ahol laknak.

Jojó különdíjat nyert a karácsonyfadíszekkel, amiket az iskola által szorgalmazott pályázatra készítettünk. Alant egy Instagram filteres fotó a díszekről. :)


A kerületi önkormányzat hirdette meg a pályázatot, ezért Jojónak hétfőn délután el kéne mennie a díjátadóra az önkormányzathoz. Mondanom sem kell, hat és háromnegyed évesen erre egyedül nem lesz képes, én meg nem tudom akkor oda vinni, de azt ígérte az osztályfőnöke - nagyon aranyosan, tegnap felhívott telefonon ezügyben - hogy ha megy egy tanár is az eseményre, akkor vele elküldi Jojót. Ha nem megy tanár, akkor valaki átveszi a díjat helyette, és később megkapja.

Tegnap este voltam idén már másodszor Nightwish koncerten! Ilyen szempontból jó ez az év nagyon! :))




Két kis videót is csináltam, összehegesztettem őket, és itt van. Csak hogy legyen egy kis darabom abból, ahogy ez az ISTENNŐ élőben énekel!!!! Szerelmes vagyok na. :)

Szerda óta van egy elmebeteg beosztottam. :) Munkáról szinte soha nem írok, ebből is látszik, hogy mennyire kirívó eset ez a nő. Úgy került a fennhatóságom alá, hogy felmondott a korábbi csoportvezetője, és a főnököm engem kért meg, hogy vállaljam el azt a két dolgozót, akik utána maradtak. Ugyanis az a csapat az eddigi három főről kettőre csökken most véglegesen. Az én csapatom is csökken, onnan pedig három embert menesztenek januártól azért, mert annyira lecsökkent a munkamennyiség. Sajnálom ezt, de szerencsére mind a hárman kitalálták már, hogy mihez kezdjenek januártól. Tehát az egyik új beosztottam aranyos, a másik mint említettem egy pszichopata. A munkámmal járó kihívásnak vettem, hogy megoldjam ezt a nehéz helyzetet, de pénteken be kellett látnom, hogy lehetetlen megoldani. Közben mindenki ugyanerre az álláspontra helyezkedett már egyébként, a főnökömet is beleértve, úgyhogy a jövő hét folyamán kirakjuk ezt a nőt. Szerencsére még próbaidőn van. Nem kellett volna felvenni, dehát ugye abba még nem volt beleszólásom. Abba már lesz, hogy kit veszünk fel helyette.