Na jó ezeket a videókat el kell tennem ide! - Tudom, kilógnak jobbra, de nem izgat. :)







Csak magamnak, hogy meglegyen, tudom, hogy akik ezt olvassák, nem igazán értik, miről beszélek - bár ki tudja, ki olvassa... :) Messengeren már megbeszéltem azokkal, akik értik, de ide is le kell írnom, mert annyira nagy és történelmi és hihetetlen ez az egész nekem! :)))) Aki ismer, tudja, mit jelent nekem az X-akták, a legfontosabb sorozat az életemben, aminek köszönhetően megismertem Noét, aminek köszönhetően egyáltalán rájöttem, ki vagyok, sőt, belegondoltam, J. és D. se létezne, ha az X-akták nem lett volna! Na, ezt el is mondtam Jojónak, sőt az első videót ő is látta, mert idejött, hogy megnézze, min hahotázok, de nem értette persze. :) Ezért jó, hogy megvannak még a régi barátaim, akik értik! Basszus 1996-ban (20 éve!!!!) ültem életemben először a net előtt (a Duna Plazában), és az első weboldal, amit megnéztem, az X-akták hivatalos oldala volt! Drága volt a net, csak egy órára fizettem be, lassú is volt, úgyhogy sikerült megnézni X-es képeket meg a hivatalos oldalt kicsit olvasgatni és annyi volt. Na, onnan jutott idáig a világ, hogy ilyen videókat nézhetek itthon, a Youtube-on, és közben a Facebookon beszélgetek a többi X-akták őrült ismerősömmel... Egyszerűen elképesztő... :)))) 24-én jönnek az új részek!!!!