Részeges bejegyzés következik... Gondoltam, írok egy ilyet is. :) Ilyenkor őszinte az ember... :) Boldog 2016-ot kívánok! Az új év még csak egy órája tart... Noéval végül mentünk ám utcán szilveszterezni! Nagyon jó ötletnek bizonyult, örülök, hogy mentem vele! Utoljára ilyen tömegben kézenfogva nyomulós, őrültködős szilveszterem 1999-ben New Yorkban volt! Most a Vörösmarty tér jutott a Times Square helyett, de sebaj. :) Igazán beleélni magad abba, hogy az óévből egyszercsak újév lesz, csak egy őrjöngő, tűzijátékozó tömeg közepén lehet... Éjfél után pár perccel egy tök ismeretlen csávó ordítva kívánt nekünk boldog új évet angolul, és megkínált a piájából, ami ki tudja mi volt, de azért beleittunk mindketten. :) Előtte persze mi is ittunk már eleget ahhoz, hogy ne érdekeljen semmi. És olyan olcsón úsztuk meg a szilvesztert, hogy ezt tanítani kéne! ;) Nem vettünk semmit sehol. Még itthon pezsgőt kevertem narancslével és epersziruppal, ezt töltöttem félliteres vizesflakonokba, és ezeket iszogattuk, plusz Noé kérésére pálinkát is vittem egy pici flakonban, hogy "legyen valami ütősebb is". A pálesz jó melegen tartott, pedig éjfélkor már -9 fok volt. :) Oké, a melegen tartásban segített az öt réteg ruha meg három kapucni is, ami rajtunk volt. Úgy néztünk ki, mint valami űrhajósok. A közös szelfit viszont nem teszem ide, mert Noé biztos nem akarná, úgyhogy el kell képzelni. :) Jó volt minden. :) Nagyon szar lesz kijózanodni, de most jóóóó. :)