Sok éve volt egy év, amikor minden hónapban új kinézete volt a blogomnak, hogy ne unjam meg. Tavaly kitaláltam, hogy idén ilyesmi lesz. Azon is gondolkodtam már többször, mióta megint blogolok, hogy jó lenne játékokról is írni. Úgyhogy eldöntöttem, hogy akkor idén majdnem minden új hónapban egy játék ihlette kinézete lesz a blogomnak és az első hónap elején írok egy kicsit arról a játékról. Nem lesz havonta új, mert sajnos nincs annyi időm játszani, hogy már lenne 12 jól megismert játékom.

A januári játék neve: Ori and the Blind Forest
Megjelenés éve: 2015

Gyönyörűen kegyetlen - így tudom jellemezni ezt a játékot. Szemet gyönyörködtető a világa és fület boldogító a zenéje, miközben brutálisan nehéz és a története is szívfacsaró.

Csak egyszer játszottam végig, mert a nehézsége nem hiányzik többször, de a zenéjét sokáig hallgattam még utána. Sajnos nincs lehetőség a befejezett játékban szabadon mászkálni, így Jojó nem tudja ezt csinálni, pedig más végigjátszott játékaimban szeret utána kalandozni mindenfelé. :) Ő is elkezdett egy új játékot, de nem jutott messzire, mert annyira nehéz, hogy neki még nem megy.

Tavaly tavasszal játszottam, ugyanakkor egy kolléganőm is, úgyhogy mindig megvitattuk, ki hol tart. Ez jó móka volt. :)

A legnehezebb és egyben legemlékezetesebb rész, amit csak úgy emlegettünk a kolléganőmmel, hogy "AZ A VIZES FA"! Rémes volt, de sikerült! Nem egy ember ennél a résznél feladja, olvastam fórumokon...