Tegnap végre megnéztem a Star Wars Episode VII-t! Olyan ügyesen kerültem a spoilereket az elmúlt hetekben, hogy jó nagy pofonként ért, ami történt benne... Nagyon tetszett, csak szomorú... Láttam, hogy jövőre és jövő utánra várható a maradék két rész. Remélem, hogy a legeslegvége azért pozitív lesz... Ecsémmel néztem meg a filmet, aki nagyon örült, hogy elhívtam. Utána sokáig beszélgettünk még mindenféléről, úgymint Tesla autókról, a Pluto tavalyi meglátogatásáról, a klímatárgyalásokról, a mesterséges intelligenciáról, szóval minket érdeklő dolgokról. :) Tényleg jó volt beszélgetni vele, és ő is ezt mondta, hogy jó lenne többet találkozni, mert már kezdte úgy érezni, hogy "nincs is családja." Ezt mondta, mire kérdeztem, hogy akkor meg miért nem hívott fel ő eddig? :) Lényeg, hogy abban maradtunk, hogy szervezünk majd közös programokat gyakrabban. Két hét múlva megyünk korizni Jojóstul, ha éppen nem lesz -10 fok.