Nem tudom megmagyarázni, de már a második olyan mosogatásnál, amikor ezt a keveréket használtam, nem lett olyan jó az eredmény, mint először. Onnantól meg egyre rosszabb lett, semmi nem lett tiszta, viszont mindent bevont valami fehéres cucc. :( Pedig ecet és mosogató só is volt a gépben elég. Mondjuk ha kicsit olvasgattam volna a véleményeket arról a keverékről a kipróbálása előtt, akkor láttam volna, hogy kb. tízből kilenc ember szerint szart se ér. :/ Kipróbáltam azt is, hogy nem a gazdaságos programot használtam, amit mindig szoktam, hanem egy forróbb vizes, hosszabb programot, de úgy se lett jó. Úgyhogy erről letettem, és vettem normális mosogató tablettát, viszont nem drágát, hanem a legolcsóbbat, amit a Tescóban találtam, ezt: Tesco Value mosogatógép tabletta Ezzel minden szép lett. :) Úgyhogy akkor azzal fogok spórolni ezentúl, hogy nem Finisht vagy Somatot veszek.

Ami a spórolást illeti, legtöbbet a kaján lehet, azt is észrevettem az ősz óta eltelt hónapokban - mióta Jojó különórái miatt át kellett csoportosítanom a pénzt. Igen ám, de olyan jól sikerült keveset költeni kajára - olcsó alapanyagokat vettem és főztem - hogy rengeteg pénz gyűlt fel a SZÉP kártyám kajazsebében. Ennek nem örültem, mert mire megyek azzal a pénzzel, amiből nem vehetek ruhát vagy mozijegyet, csak kaját, viszont nem vagyok éhes? :/

Ez végül úgy oldódott meg, hogy Vero az én kártyámon vett magának kajákat, mert neki kellett, és odaadta a pénzt. Én meg visszafogtam a főzőcskézést és megint boldogan eszegetek a Burger Kingben. Nem minden nap. :)