Nemrég felfedeztem a konyhaszekrényben egy palacsintasütőt, annak az alján pedig egy palacsinta receptet. Egy kezemen meg tudom számolni, hányszor sütöttem életemben palacsintát, mert nem sok sikerélményem volt benne, de ez nemsokára nem így lesz, mert ez a recept végre nagyon bevált! Pontosabban nem egészen azt követtem, ami a palacsintasütő alján volt, mert az azt írta, hogy tegyek bele cukrot... Ez veszélyesnek tűnt, nem akartam, hogy leragadjon, helyette úgy gondoltam, jobb lesz bele egy evőkanál olaj. Így született ez a recept. A mellékelt fotón két darab túrós palacsinta látható egy kis Monin eper sziruppal meglocsolva. Nyamm! Jojó ezt mondta tegnap este, miközben éppen egy kakaós palacsintát tömött magába: "Anya, nagyon szeretlek!" A kijelentését a helyzetnek megfelelően értékeltem... :D