Szóval van Jojónak ez a hétfő esti művészet különórája. Ezen a héten ujjal és kézzel festettek, amitől persze csupa festék lett a keze meg a körmei. Lemostuk, amennyire tudtuk, de nem jött le teljesen. Nem baj, volt már ilyen, néhány nap alatt lekopik.

Igen ám, de kedd este Jojó mesélte, hogy aznap szidást kapott a suliban a napközis tanártól, mert hogy "koszos a keze" és ha "meglátja a védőnő, akkor ki fogja dobni a suliból". WTF?!?!?!?!? Olyan ideges lettem, amikor ezt meghallottam, hogy azonnal írtam ennek a tanárnőnek egy emailt, hogy mi a faszt képzel már???? Nem ezt írtam, tök nyugodt hangnemben elmagyaráztam, hogy Jojó keze nem koszos, hanem festékes, stb., és valószínűleg a jövőben is lesz még ilyen, köszönöm a megértést... De most komolyan hogy lehet ilyen szintű baromságokat mondani egy gyereknek, aki az égvilágon semmit se vétett csak festékes a keze!? És még ha tényleg koszos is lenne, nem azt kéne neki mondani, hogy ejnye, mosd meg meg a kezed, és annyi?!?

Kissé csalódtam ebben a napközis tanárnőben, mert eddig azt hittem, jófej. Az emailemre válasz nem jött, viszont tegnap este találkoztam vele a suliban, és mondta is rögtön, hogy Jojóval megbeszélték, hogy az nem szidás volt, csak nem látta jól hirtelen, hogy mi van a kezén, és azért tette szóvá. Oké... A védőnővel fenyegetésről persze nem volt szó, mert azt az emailben nem említettem, de igazából ez itt a nem normális... Jojónak elmondtam, hogy neki hiszek, ha azt mondja, hogy szidást kapott, akkor az biztos az is volt, és sajnálom. :/