Tegnap végre rászántam magam, hogy feltegyem MyLittleBaby-re a Windows 10-et. Tavaly nyár óta vártam a megfelelő időpontot, mert tudtam, hogy ingyenes egy évig, viszont úgy hallottam, nem érdemes túl hamar se feltenni. Aztán idén már gondoltam, mehet, de azért megkérdeztem ecsémet is, ő azt mondta, szerinte is mehet, de azért a biztonság kedvéért megkérdezte egy munkatársát is, akinek a véleményében bízik, és ő már akkor használta és azt mondta, nagyon jó a Windows 10, úgyhogy hajrá. :) Na, ezek után már csak hetek teltek el, mire rászántam magam, mert gondoltam, hogy nem egy perc feltenni, meg attól is féltem, hogy valami elromlik... Kerestem útmutatókat, és végül ezt követtem. Aztán a rendszerkép készítésnél persze nem volt ott a "Back up your computer", ahol ez a cikk írta, úgyhogy arra is rákerestem, majd kiderült, hogy azért, mert a Windows 8.1-ben nem ott van. Innentől már elég simán ment, igaz, rögtön a letöltés elindítása után gyanúsan sokáig csak pörgött és nem jelezte, hogy pontosan hol tart a letöltés... Kilőttem azt az ablakot, és valahol mögötte megláttam, hogy hol tart a letöltés... Innentől már tényleg simán ment, letöltötte, aztán telepítette, és az egész legfeljebb 2 órát vett igénybe onnantól kezdve, hogy nekiálltam a biztonsági mentéseknek. #thelastwindows