Ezt egy éve írtam, és az idei betegségszezonban egyáltalán nem voltunk betegszabin, se én, se Jojó! Pedig Jojó osztályában menetrendszerűen kihullottak betegség miatt a gyerekek, kevés kivétellel mindenki átesett valami nyavalyán, és olyan is volt, hogy egyszerre hiányzott 10 gyerek a harmincból. Írta az osztályfőnök az email listán mindig, hogy mi volt órákon és mik a házi feladatok, hogy ne maradjon le senki. Meg a különóráiról is folyton hiányzott valaki döglődés miatt, de Mojszi egyszer sem! Én is ki voltam téve baciknak, hogy mást ne mondjak, egy olyan tárggyal alszok, amin több baci hemzseg, mint egy vécéülőkén, sőt, ezt a tárgyat sokszor evés közben is a kezemben tartom, ez a tárgy pedig nem más, mint a telefonom. Igazából nem lepett meg, amikor ezt olvastam, hiszen a telefonom naponta végighurcolom a metrón és soha nem fertőtlenítem, míg a vécéülőkénk egész nap itthon tartózkodik és rendszeresen fertőtlenítem... A biztonság kedvéért azért most már vettem ilyen fertőtlenítő kendőt és hetente egyszer kinyírom vele a telefonomon éldegélő bacikat. Próbálkoztak ám a legyőzésemmel, okoztak egy kis orrfolyást meg torokfájást, de sikeresen visszavertem a támadásukat pálinkával, tormával és Dorithricin tablettával. :)

A komoly nyavalyákat úgy kerültük el, hogy az alábbiakat szedtük.

Jojó ilyen Marslakócskákat, ebben van mindenféle hasznosság.

Én megint külön szedtem a cuccokat, pontosan ezeket:
C-vitamin
D-vitamin
Hajvitamin
Magnézium

Még egy tél sikeresen túlélve! Boldog tavaszt kívánunk mindenkinek. :))