Pont egy éve nyomorítottam meg a jobb bokámat és sose lett a régi. Persze nem fáj már és járok TRX-re, szoktam rollerezni és néha kicsit futni is, de egyenetlen terepen kirándulni azóta se mentem, úgyhogy arra például nem tudom, hogy reagálna. Valószínűleg egy hét múlva az is kiderül, mert akkor tervezek kirándulni. Amikor tavaly nyáron újrakezdtem a TRX-et, attól újra fájni kezdett, ezt panaszoltam az edzőnek, aki lóbalzsamot ajánlott. Most ezt csak azért írom, mert sokan úgy reagálnak erre, hogy "MICSODÁT????" ahogy én is reagáltam elsőre. :) Szóval ez egy gyógynövényes balzsam, amit eredetileg versenylovak izmainak kenegetésére találtak ki. Gyógyszertárban lehet kapni. Van hűtő és melegítő változata is, és az edző az én gondomra a hűsítőt javasolta. Azt mondta, mielőtt edzeni megyek, kenjem be vele a fájós részt, akkor nem fog ártani az edzés. És tényleg! Ez nagyon bevált, úgyhogy azóta ilyen módon felkészülve megyek TRX-re. Így is érzékeny az olyan gyakorlatok közben, amikor a lábam van beakasztva és rángatni kell, de nem fáj később.