Ideje meggyónnom itt is valamit, amit már több embernek elmondtam. Nemrégiben teljesen átértékeltem az életemet egy email hatására, amit elolvastam. Noé írta a jelenlegi barátnőjének és úgy láthattam, hogy egyszer régen beállítottuk, hogy lássuk egymás Gmail naptárát, és Noé oda másolta be - gondolom véletlenül. Valamikor tavaly nyáron íródott. Nem vagyok rá büszke, hogy elolvastam, de különösen nem is szégyellem, mert szerintem nincs ember a világon, aki a helyemben ne olvasta volna el, amikor ott van előtte. Noé azt írta le benne, hogy mi ketten miért szakítottunk. Olyan érzés volt elolvasni, mintha jó alaposan felpofoztak volna, de kellett az a felpofozás, hogy kijózanítson. Hiába mondta el nekem egy részét személyesen is annak, amiket ott leírt, nem fogtam fel egészen eddig, hogy miket hibáztam. Egyrészt nem is mondott el mindent, másrészt meg amikor hozzám beszélt, azt támadásnak éreztem és csak a védekezésen járt az agyam, így viszont, hogy másnak fogalmazta meg ugyanazt, VÉGRE megértettem. Végre látom, hogy én rontottam el, amit iszonyatosan sajnálok és csak az vigasztal, hogy szerencsére Noé életét nem szúrtam el végül... Csak majdnem, az is elég. :( Jóvátenni sajnos már nem tudom, csak úgy hozhatnám valamennyire helyre, ha lenne valaki mással kapcsolatom, és ott már nem követném el ugyanazokat a hibákat. Miután elolvastam, megírtam Noénak, hogy ez történt meg hogy sajnálom, meg mindent amiket ide leírtam most. Visszaírt, kicsit haragudott, azt szűrtem le, de nem nagyon. Azt írta, hogy még "emésztenie kell", hogy elolvastam, de ha nekem ez segített, akkor jó. Meg hozzátette, hogy szeretné, ha tudnám, hogy nem csak én tehetek arról, hogy szétmentünk, nem csak az én hibám volt, és hogy ezt többször elmondta a barátnőjének is. Amire én nem írtam semmit, de tényleg úgy látom már, hogy egyedül is "sikerült" volna elrontanom a kapcsolatunkat, ő legfeljebb "segített" ebben egy kicsit. :( Nem jó ezzel a tudattal élni, de tisztán látni viszont nagyon jó. Nem sajnálom többé magam és nem tartom magam áldozatnak, mert nem vagyok az. Hülye voltam, ez az igazság. Igyekszem megbocsátani magamnak. Mindenkinek, akinek már személyesen elmondhattam ezt, ezúton is köszönet! Oké, #deepshit vége. :)