A májusi játék neve: Tomb Raider: Definitive Edition
Megjelenés éve: 2013, Xbox One-ra 2014 eleje

Az első nagy játék volt, amit végigjátszottam az akkor még nagyon új boximon. :) Csajos játék, amiből nem sok van, úgyhogy emiatt is különleges. Lenyűgözött a filmszerűen élethű környezet és szereplők, tetszett az izgalmasan rémisztő hangulat. Végig attól féltem legjobban, hogy egyszer majd valahol találkozok azzal a horrorisztikus lénnyel, akit az egyik rajzon láttam az extra tartalmaknál. Olyasmi, mint egy ent a Gyűrűk urában, csak fekete, soványabb és nincs feje. :/ Ahányszor egy sötét, nyálkás barlangban lopakodtam lefelé, szinte rettegtem attól, hogy előbukkan egy kanyar után! De sose jött! Később azt képzeltem, hogy na, akkor a játék legvégén lesz, biztos ő a főgonosz, akit le kell győzni. De nem! Fogalmam sincs, miért volt az a lény az egyik rajzon, ha nincs is benne a játékban. Jól beparáztattak vele, az biztos. :) A végigjátszott játékban Jojó szaladgált egy kicsit, de mivel kevésbé nyomasztó hangulatú játékokban jobban érzi magát, sose lett a rabja.