Mozgalmas ez a hétvége, bár nem szó szerint, mivel nagyrészt egyhelyben ülök. :) Tegnap este volt szerencsém megnézni az új Amerika kapitány filmet, méghozzá nem is akárhogy, hanem "utószülinapi VIP mozizás" keretében, ahogy Noé fogalmazott. Az Arénában van VIP mozi, ahol én még sose jártam ezelőtt, és Noé jól sejtette, hogy szívesen kipróbálnám, és erre a filmre oda vett nekünk jegyeket, ami mint mesélte, nem volt egyszerű, a gép előtt ülve percenként frissítve a rendelő oldalt sikerült lecsapnia két jegyre. Már csak ezért is meghatódtam... A VIP mozi olyan, hogy fél órával a kezdés előtt egy bár és egy hidegkonyhával megterített svédasztal áll rendelkezésre, ahol ehetsz / ihatsz, amit szeretnél. A sima mozibüfével ellentétben inni alkoholt is lehet, pl. pezsgőt. :) Mielőtt a moziterembe bemész, a külön büféből aztán kérhetsz szokásos nachos+kóla kombót is, vagy amit moziban enni szoktál és azt be lehet vinni a filmre. Igazából bármit be lehet vinni kintről, csak üvegpoharat meg kerámiatényért nem. Az ülések pedig extra kényelmesek, hatalmas fotelek dönthető háttámlával és emelhető lábtartóval. Úgyhogy szuper élmény volt az egész, nem csak a film. :)

Amúgy ezt a hétvégémet nagyrészt rajzolással töltöm. :) Sőt, már pénteken is azt csináltam, ugyanis kivettem egy szabit egy háromnapos rajztanfolyam kedvéért, ahova befizettem magamat. Valamikor év elején jutott eszembe megtanulni rajzolni. Állítólag lehetséges valamilyen szinten, még akkor is, ha az embernek nincs különösebb tehetsége hozzá. Először is megvettem ezt a könyvet, és ebből kezdtem itthon tanulni, és a vonalrajzokig jutottam, de aztán nehezemre esett időt szakítani a folytatásra.

Vonalrajzok:


Eltelt pár hónap és egyszercsak a Facebookon megláttam egy rajztanfolyam hirdetést, amit mind pénzügyileg, mind időpontilag meg tudtam oldani, és az van ezen a hétvégén. Így most a fenti könyv tartalmát három nap alatt végigvesszük és gyakoroljuk is, miközben egy tanár csupa hasznos tanáccsal lát el, és megtanítja a különböző ceruzák és egyéb eszközök használatát. Csinálok egy kis reklámot nekik, ide járok.

A felső rajzot tegnap délelőtt műveltem, az alsót ma délután:


Nyilván a main sokkal több időnk volt dolgozni, de a tegnapi akkor se lenne jobb, ha ugyanannyit ültem volna rajta, mint a main. :) Szóval, tényleg hatásos ez a rajztanulási módszer! Holnap egy portrét fogunk aprólékosan megrajzolni, amit első nap már mindenféle tanulás előtt megrajzoltattak velünk, de persze a végeredmény elég mókás lett mindenkinek. :) Kíváncsi vagyok, holnap mit hozok ki magamból!