Ma délelőtt elvittem a gyerkőcöket abba a művésziskolába, ahol engem megtanítottak rajzolni, hogy megmutassam nekik az ott kiállított rajzokat és festményeket. Mindkettőnek még jobban tetszett ez a program, mint amire számítottam, alig akartak eljönni onnan! Éppen két gyerektanfolyam folyt - persze szóltam előtte, hogy megyünk bámészkodni - és az egyiken egy élethű papagájt rajzoltak a gyerekek, Jojó pedig imádja a papagájokat! Alig várja, hogy mehessen ő is tanfolyamra, de csak 9 éves kortól lehet. Az oktató is aranyos volt, kérdezte Dodóéktól, hogy hány évesek meg oviba vagy suliba járnak-e stb. :)

Ez a hely a Városliget mellett van, így adta magát, hogy onnan átmenjünk játszani. Készültem megint aszfaltkrétákkal, vödörrel és locsolókannával. Ezekkel elvoltak egy darabig, aztán találtak egy fűlocsolót, ahol olyat játszottak, hogy láva jön belőle és sikítozva rohangáltak el előle. Később ezt is megunták és Dodó a kisautóit kereste rajtam, de azokat bizony itthon felejtettem. Szó szót követett, beszélgettünk róla, hogy milyen program lenne számára szórakoztató, és eszembe jutott a lezárt Szabadság híd. Amikor megtudta, hogy ott most a VILLAMOSSÍNEKEN LEHET SÉTÁLNI!!!, azonnal oda akart menni.

A Vámház téri BK-ben előbb kaját szereztünk, majd azzal mentünk a hídra, ott leültünk, megettük, aztán a gyerekek órákig játszottak, én meg a telefonom nyomkodtam és közben vörösre sült a lábam. A gyerekek nem égtek le, mivel ők nem ültek egy helyben.

Képek:


Dodó: "MÉG SOHA NEM LÁTTAM VILLAMOSSÍNT ILYEN KÖZELRŐL!!!"