Végéhez közeledik a második egyhetes szabim is, amit azzal töltöttem, hogy Jojót őriztem. Tegnap este átadtam az apjának, most ő jön. Két hét múlva kapom vissza Jojót.

Egy hete szombaton Jojóval ücsörögtem itthon, most egyedül. Múlt vasárnap a Margitszigeten jártunk, ahol találkoztunk Noéval, Dodóval, Fatival és Emivel. Dodó aztán velünk jött haza, mert még korábban megígértem nekik, hogy elviszem őket a Tarzan Parkba. Oda mentünk hétfőn, aztán Dodót visszaadtuk Noénak, amikor végzett a munkahelyén.

A Tarzan Parkról:

Néhány éve nyílt fizetős játszótér, amiről jókat hallottam, úgyhogy ki akartam próbálni egyszer, bár tőlünk elég messze van. Egy órát kellett tömegközlekednünk, hogy oda jussunk. Indulás előtt mutattam képeket a helyről a gyerekeknek, megfenyegettem őket, hogy ha megint úgy randalíroznak a járműveken, ahogy szokásuk, akkor visszafordulunk, minek köszönhetően egész úton úgy viselkedtek, mint a kisangyalok. :) Ebből azt is le lehet szűrni, hogy a hely képek alapján is elég csábító az aprónép számára. :) Nekik nem is volt panaszuk, négy órát lehettünk benn a jegyünkkel, majdnem mindent kipróbáltak és maradtak volna még, és kérték, hogy menjünk máskor is. Örültem, hogy jól érezték magukat, ugyanakkor nem fogok visszasietni ide. 1. Indokolatlanul drága, hiszen drágább, mint az Elevenpark, miközben utóbbiban egész nap ott lehetsz, itt meg csak 4 órán át. És nem mintha ne lehetne mind elférni, mert elég nagy a park, nyugodtan lehetne hagyni az embereket ott maradni egész nap. 2. És erre nincs mentség: Nincs ingyen ivóvíz, mert a mosdók csapjából csak meleg víz folyik. A takinő látta, hogy vizet akarunk nyerni és adott a saját csapjáról hideg vizet, miközben hozzátette, hogy amúgy nem szabadna adnia. dafuck... Na, emiatt nem tudom szeretni ezt a helyet.

UPDATE: A Tarzan Park végre ma (július 21.) válaszolt Fb-on a másfél hete feltett kérdésemre miszerint miért nincs ivóvíz csap, miután odakommentáltam a kérdésem alá, hogy úgy látszik, hiába várok a válaszra. Válaszuk szerint a park "Zengőerdő játéksziget" nevezetű részén található ilyen csap.

Kedden már nem volt velünk Dodó, hanem apám elvitt engem és Jojót az Aquaworldbe. Abban a helyben sose csalódok. :) Mind a hárman alaposan kicsúszdáztuk magunkat - Jojó persze csak a kisebbeken mehetett, mert még alacsony a nagy csúszdákhoz.

Az Aquaworldről:

Nem mondom, hogy olcsó mulatság, de ez tényleg mulatság felnőttnek és gyereknek is és megéri az árát annak, aki vízicsúszdázni szeret. Tény, hogy várni kell a csúszdákra, de ott lehetsz egész nap a jegyeddel, így biztos, hogy bőven ki tudsz próbálni mindent többször is. Ilyen videót csinálni nem tudok, mert nincs vízálló felszerelésem hozzá, de van belőlük youtube-on bőven, így meg lehet nézni előre, hogy mire számíthatunk. :)

Ezeken a programokon kívül meg három napon át naponta jártunk fel a budai házhoz munkásokat beengedni és felügyelni korán reggel vagy este... Ez nem blogtéma, a lényeg, hogy fárasztó volt. Szerdán itthon maradtunk pihenni, akkor már ecsém következett munkásokat felügyelni. Aznap délutánra meg is érkezett a beígért vihar és azóta egyre szarabb idő van. Részvétem azoknak, akik egész héten dolgoztak, most meg élveznék a nyarat, mert a nyár az jelenleg szünetel.

Csütörtökön orvoslátogatással és kevés vásárlással töltöttük a napot. Jojó itt említett pöttyei az ecseteléstől nem gyógyultak látványosan, sőt, még több lett belőlük, bár nem olyan rengeteg, mint amiről Noé Dodóval kapcsolatban beszámolt. Sokat olvastam azóta a futószemölcsökről és nem biztató dolgokat. Esetenként borzasztó nehéz megszabadulni tőlük és le kell őket műteni. Szerencsére megfelelő kapcsolataink vannak, így Jojót egy gyerekkórházban csütörtökön reggel soron kívül megnézte egy sebész, aki megnyugtatott, hogy ez nem a műtendő állapot még. Közben kértem időpontot a helyi gyerekbőrgyógyászhoz, és akkora mákunk volt, hogy már másnapra volt időpont! Úgyhogy oda is elmentünk csütörtökön délután. Ő adott krémet és azzal naponta kétszer kenni kell a pöttyöket, előtte pedig betadine oldattal fertőtleníteni. Két hétig kell ezt csinálni, aztán vissza kell menni, és ha addigra maradt szemölcs, azt viszont le kell műteni.

Pénteken, azaz tegnap, megint itthon pihengettünk, illetve én takarítottam is. Bepakoltam Jojónak két hétre a kis bőröndjébe, aztán jött érte az apja.

Ma és holnap békés magány, aztán megyek vissza dolgozni.