A szeptemberi játék neve: The Witcher 3: Wild Hunt
Megjelenés éve: 2015
Kedvenc idézet:
"We all lie sometimes. But lying to yourself is running away, whereas there's really nowhere to run."
- Geralt of Rivia

A tavalyi "Év Játéka", a legnagyobb játék, amihez volt szerencsém. Tavaly ősszel kezdtem és kitartott egészen idén tavaszig. Egy elképzelt középkorban játszódik, ahol emberek, szörnyek, törpék, elfek egyszerre élnek a földön. Hasonlít A gyűrűk ura világához. A szörnyek fenyegetik az emberek nyugalmát, így aztán szükség van olyan emberfeletti képességekkel rendelkező személyekre, akik le tudják győzni előbbieket. Ők a "witcher"-ek. Egy lengyel író regényei ihlették a Witcher játékokat. Volt egy kollégám, aki nagyon szerette a korábbi játékokat is és a regényeket is ismerte. Ő mesélt el nekem minden tudnivalót a Witcher 3 megjelenése előtt, amit egyébként is nagyon vártam, mert tudtam, hogy gyönyörű lesz és szuper játék, de hogy ennyire, arra nem számítottam!

Ez a játék azok szerint is az egyik legjobb videojáték, ami valaha létezett (sokak szerint a legjobb), akik szinte minden játékot kipróbálnak, nem csak annyit, mint én. Miután én is végigjátszottam, megerősíthetem, hogy a készítői mindent beleadtak, minden részletre figyeltek, és ennek köszönhetően lett tényleg páratlan. A táj olyan gyönyörű, hogy az ember álla leesik. A térkép elképesztően nagy és rengeteg feladat van. Imádtam vágtázni a lovammal, menni a dolgom után és hősködni. :) Nincs egy unalmas pillanat, mert nem csak a fő történetszál, hanem a mellékküldetések is izgalmasak és fantáziadúsak.

Ezt a játékot a főnököm is végigjátszotta, és közben néha odajött megtárgyalni, hogy hol tartunk és merre érdemes folytatni. :)) Aztán az IT emberünk is érdeklődött, hogy hogy állok vele, miután ő már befejezte. :)

Jojó is akkora Witcher rajongó lett, hogy amikor meglátta az Aliexpressről rendelt pólómat, ő is akart egyet! Szerencsére gyerekméretben is kapható, úgyhogy vettem neki is, és boldogan ment benne suliba. :)

Jojóval Witcher pólókban

Szépséges zenék:
The Fields of Ard Skellig

Ez megríkatott olyan szép:
angol verzió
lengyel (eredeti)