Jojó a ma végetérő két munkahetet egy önkormányzati táborban töltötte Kamaraerdőn, én pedig dolgoztam. Mármint napközis tábor volt, kicsi még az ottalvóshoz, úgyhogy munka után rohantam érte, hétvégén pedig otthon pihengettünk. Ma az apja megy érte a táborba és jövő héten megint együtt nyaralnak, én pedig folytatom a dolgozást - most is munkában vagyok. Szabadságon már csak a nyár legvégén leszek három napot, mert az Jojónak még mindig szünet. Pont jó lesz arra az a néhány nap, hogy megvegyük a sulikezdéshez még hiányzó pár dolgot. Nagyját megint megrendeltem a Tescóból az e havi kajarendeléssel együtt, mert úgy a legegyszerűbb. :)

Holnaphoz egy hétre 20-a lesz, tűzijáték, és az angol unokatestvéreim pont itt lesznek Magyarországon - a Balatonnál nyaralnak ezen a héten - és együtt tervezzük nézni a tűzijátékot. Mivel csak több évente találkozunk, így Jojót idő előtt visszakértem az apjától. Azt beszéltük meg, hogy kinézünk egy jó tűzijátékleső helyet, ott találkozunk mind, és onnan Jojó velünk jön haza, hogy másnap vasárnap is csinálhassunk programot az angolokkal. Ők utána hétfőn utaznak is haza. Szombat és vasárnap este én fogom elszállásolni is az unokatesókat - az itt említett nagynénim három fiáról van szó, huszonéves emberkék - ami biztos jó móka lesz, ők is nagyon várják! Aranyos fiúk, a születésüktől ismerem őket, és vagyok annyival idősebb náluk, hogy még tologattam őket babakocsiban. :) Aztán ők meg Jojóval és Dodóval játszottak kedvesen, amikor előbbivel Angliában jártunk, három éve meg mind együtt nyaraltunk a Balatonnál.