Új bébi a családban!!!!!!

Nem olyan, hanem árammal működő. :)

Hű Xbox One-unkat 2013 őszén szereztem be Angliából, mert nem bírtam kivárni, amíg itthon is megjelenik. Mostanra kezdett közeledni az idő, amikor betelik. Gondolkoztam, hogy majd hogyan oldjam ezt meg, valószínűleg vettem volna még egy külső vinyót.

Igen ám, de egyszercsak megjelent az új Xbox One, ami szebb, jobb és 2TB tárhelye van!

Így esett, hogy megváltunk kedves régi boxinktól, mert az újnak az árába beszámították őkelmét.

Egy kép emlékbe
Jojóka vicces volt, mielőtt becsomagoltam, nyomott egy puszit a tetejére, MIUTÁN gondosan letörölgettem. :D

Végső búcsú
Az üzletben, ahol eladtam, összeszaladtak a dolgozók, hogy megnézzék, mert ez még egy Day One Edition és olyat nem sokat láttak. :)

És itt van a szépséges új baba: