Néhány hónapja a Facebookon értesültem ennek az új Marsos sorozatnak a létezéséről, és azóta egyre jobban várom, hogy végre elkezdődjön! Nemrég a szemközti ház falán megjelent ez az óriásplakát:


Totál boldog vagyok, hogy ott van és naponta nézegethetem! :D

Ebben a sorozatban is szerepel Budapest, akárcsak a tavalyi Marsos filmben.

Ezt a trailert is imádom nézegetni, mert ez alapján a sorozat majdnem akkora élmény lesz nekem, mintha tényleg leszállnának emberek a Marson. Bárcsak igaz lenne, amit jósol ez a sorozat, hogy ez 2032-ben válik valósággá! Akkor még csak 53 éves leszek, nem is annyira öreg, ennek nagyon örülnék. Ugyanis korábban, mikor elképzeltem azt a napot, reszketeg öreg nénikének láttam magam.

A trailerben 1:16-nál amúgy a Bálna tetőszerkezete figyelhető meg, 0:25-nél pedig a gyerekek a Planetáriumban ülnek. :))