Bemelegítettünk az új koriszezonra. Jojó egyik kis barátnőjének az anyukája invitált minket ide, ahol másfél órát koriztunk ma. Ők azok, akikkel tavaly is mentünk egy másik kicsi jégpályára itt a közelben. Jó ez a BHG jég, jó volt a zene is, de elég pici a hely, úgyhogy nekem hamar unalmas lett. Megbeszéltük, hogy amint lehet, megyünk a nagy Műjégre is mind. Ezért írtam, hogy a mai nap bemelegítés volt. :) Jojóval tavaly voltam a Műjégen legalább egyszer, már nem emlékszem, itt írtam-e róla. Imádta és alig várja, hogy mehessen megint. Most már egészen profin korizik, és öröm volt nézni őket a kis barátnőjével, ahogy félelem nékül suhannak, kifarolva megállnak, ugrálnak, fél lábon csúsznak... Úgy tudnak, ahogy én sose fogok, mert nem kisgyerekkorban tanultam meg. De azért elég jól tudok ahhoz, hogy szeressek korizni.