A karácsonyunk nem egész úgy telt, ahogy terveztük. Jojóval kettesben karácsonyoztunk. Napközben mondta, hogy fáj jobb oldalon hátul a fogánál meg a halántéka, amikor rág. Nemrég volt fogorvosnál és épek a fogai, szóval azt tudtam elképzelni, hogy igyekszik kifelé egy-két felnőtt fog. Este már mondta is, hogy úgy érzi, meg én is úgy láttam, hogy nő a jöbb felső hetes foga. Egyelőre kicserélődött mind a négy első metszőfoga és hátul kibújtak a hatosok és még mozog egy kettes számú metszőfog. Szóval a hetesek még várhatnának...

Ajándékbontás után a Just Dance-szel játszottunk, ahogy egész nap terveztük. De néhány után Jojó azt mondta, nincs kedve többet táncolni. Ez fura volt. Elment mosakodni és nagyon fázott, pedig nem volt hideg egyáltalán. Megnéztem és persze lázas volt, 38 fok. Elaludt, ez 9 körül volt. 10-kor megnéztem és már 38,5 volt. Nincs itthon olyan lázcsillapító, amit ő kaphat és még nem járt le, ezt állapítottam meg akkor. Mivel évek óta nem volt rá szükség, már mind lejárt. Az apjával megbeszéltem és egyetértettünk, hogy ha nagyon kell, akkor kaphat olyat, ami nemrég járt le, max nem használ és akkor hűtőfürdő. De végül egyikre se lett szükség, mert éjfélkor még mindig csak 38,5 volt és békésen aludt és azt olvastam, hogy lázat csillapítani csak akkor kell, ha a gyerek nagyon rosszul érzi magát tőle. Éjfélkor elmentem aludni és legközelebb 5-kor néztem Jojóra, aki akkor már nem volt lázas, kicsit éber volt és vizet kért. Végül reggel 9-kor ébredtünk, teljesen jól volt, reggelizett, láz sehol. Hogy most ez az egész a fogától volt-e, azt nem tudom. Kisbabáknál okozhat lázat a fogzás (Jojónak sose volt tőle), de hogy a maradandó fogak kibújása is okozhat-e ilyet...

Mire Jojó bekapta a reggelijét, már itt volt az apja Dodóstul, akit Noétól szedett össze és most az apák meg a gyerekek együtt lesznek szilveszterig. Mint megtudtam, Dodóka meg kötőhártya-gyulladásból lábadozik éppen. A kis nyavalyások. :) Remélem, nem kennek egymásra semmit...

Ennyi történt, 31-én délután fogom visszakapni őkelmét. :)