Egyébiránt új telefonom van!!!! A munkahelyem megdobott egy kis bónusszal amiért már öt évet lehúztam ott, ennek örömére végre megvettem ezt a csodás telefont, amire régóta vágytam! Samsung Galaxy S6 Edge. Tudom, azóta már S7 is van, de az - bónusz ide vagy oda - még túl drága nekem. Úgy örülök ennek és úgy vigyázok rá, hogy még a pelust védőfóliát se vettem le róla, nehogy baja legyen! Rendeltem már neki pillangós ruhácskát tokot, tárca típusút, ami védi a hasát és a hátát is, de átlag egy hónap mire ideér Kínából, azt tapasztaltam. Addig marad a pelusban.

Amúgy nem gondolom ám, hogy a telefonok érző lények! (Dehogynem.)

Ilyen képeket tud csinálni:




Be lehet állítani, hogy a kép melyik része legyen éles. A beállítás úgy megy, hogy ahova böksz az ujjaddal a képernyőn, az a rész lesz éles.


"A galambhálónk" c. kép

Szerintem jövőre megint csinálok egy "365 photos" kihívást, mint amilyet 2012-ben. Ha belevágok, ezzel a telefonnal fogom csinálni a képeket és az Instára fogom feltenni őket #365photochallenge és #365photos2017 tagekkel. Akit ez érdekel, majd kövessen ott, hangyaboly a nevem. De ha tényleg belevágok, előtte írok még itt. :)