Jojó első komolyabb programozás házijával jól megküzdöttünk ma este! A feladat: Egy szereplőt a "WASD" gombokkal lehessen mozgatni, ennyi legyen a játék. Legyen három gomb, "játékszabály", "készítő" és "kezdés". Az elsőre kattintáskor jelenjen meg egy szöveg, ami leírja, hogyan lehet mozgatni a szereplőt, a másodikra jelenjen meg Mojszi neve, a harmadikra induljon a játék. A felesleges dolgoknak el kell tűnniük a megfelelő időpontban, stb. Ahogy ez lenni szokott. A legbüszkébb akkor voltam, amikor Jojó felkiáltott: "Legyen egy 'vissza' gomb is!" És azt is megcsinálta, és jól! De nem mondom, hogy könnyű volt neki ez a feladat, párszor elbőgte magát közben, én meg azzal küzdöttem, hogyan biztassam, hogy ne adja fel, de ne is vegyem el a kedvét. Mert nekem nem volt nehéz a feladat - ez még nem... - de ha megcsinálom helyette, abból nem tanul semmit. Azt is nehezen értem el, hogy megértse, hogy ha valami működik, de hosszú és bonyolult, az nem olyan jó, mintha valami ugyanúgy működik, de rövid és egyszerű. Végül megértette és elfogadta ezt is. :) Végülis elkészült a feladattal és hatalmas büszke vigyorral a képén ment aludni. :))